Занимливости
10 минутни вежби за задник

Некои денови можете да си дозволите да посветите и по 2 часа на вежбање, но некои денови немате толку време. Тоа не значи дека не можете да одвоите 10 минути за неколку вежби со кои ќе се размрдате и ќе се чувствувате задоволни од себе.

 

Навијте го алармот 10 минути порано или 20 ако сакате да ги повторите по два пати.

 

Секоја вежба правете ја по 1 минута од нога.

 

1. Single leg hip thrust – https://www.youtube.com/watch?v=om7q9aCVvR0

 

single_leg_hip_thrust_main_1

 

2. Elevated single leg bridge – https://www.youtube.com/watch?v=juyqMVIzDkQ

 

perdrePoidsPoidsCorps_04

 

3. Bulgarian split lounge – https://www.youtube.com/watch?v=iR-cARgSsLU

 

Bulgarian-Split-Squat

 

4. Step ups with kick back – https://www.youtube.com/watch?v=LnFdM8rE_gI

 

c1f71bdddea2e53673de78bccf1f9416

 

5. Plank kickback to abductor – https://www.youtube.com/watch?v=fBKDPv6r-r4

 

Регистрирај се

Направи свој кориснички профил

Изјавувам дека горните податоци се точни и ги прифаќам условите за користење и Политиката на заштита на лични податоци на веб страницата moemeni.mk.

Регистрирај се со Фејсбук

Како регистриран корисник ќе можете да:

Најави се

Најави се со Фејсбук

Како регистриран корисник ќе можете да: